091125

Idag har jag varit i skolan sen så drog jag till Kista med Dayans , dem har öppnat nya butiker och sånt. Sen så var Kenzas kompis den där Dj inne på New yorkens och spelade musik , inte riktigt min smak men men . Träffade så många personer att det inte var sant haha .
Sen så ringde Anto mig , blev jätteglad när hon ringde , hon har fixat lägenhet så jag e så glad för hennes skuld :) Ska se om jag åker till henne på fredag :)

Måste röra på mig och köpa lite tvättmedel måste tvätta klockan 5 buhuu :(

Har ingen kamera eftersom min är trasig men ska försöka ta pappas och fota hur mitt hår blev :)




 ( En bild jag tog till nån skolprojekt )

Kommentarer
Postat av: dayanss

tog du bilden eller jag greter :P <3

2009-11-30 @ 19:04:11
Postat av: Anonym

haahaha jag fast jag lånade till en viss person ;);) <3

2009-11-30 @ 20:36:19
URL: http://lelle33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0