I skolan

Nu sitter jag i skolan och håller på med en bildspel . Jag fotade jordgubbar så jag är jätte nöjd med mina bilder. Sitter här och tråkar , är så jävla sugen på glass eller något sött , jag undrar om jag har diabetes eller hur den nu heter :( . Är sugen på sötta saker hela tiden =(
Idag slutar jag 5 , har filmkunskap Hemsk säger jag bara tänkte dra ner och köpa godis med eftersom det blev rån på hemköp idag så är den stängt seriös vem går och rånar på hemköp ?? sjuka människor  , När jag kommer hem så blir det  plugg , har nationella på matte imorgon ( andra delen ) sen Mediakunskap .
Idag mår mitt lilla hjärtat bättre , den är mindre röd men har förfarande jävligt ont :(


Hittade nyss jätte gamla bilder på mig och en på Antonella , fan vad jag saknar dig fokii  <3
Kom hem snart :D




Jag i kort hår och i  min gamla rum




Puss och kram <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0