17. Maj

Idag vaknade jag runt 9 (ovanligt) brukar vakna runt 12 , men jag kunde inte sova mer på grund av jag slog mig i handen med sängen och det sved som fan . Sen var jag sjuk sugen på Ben & Jerrys , så jag tog med min syster och hennes kompis och drog till Mc donalds sen till Willys . När jag kom hem så kom Dayans och jag gick på promenad som vanligt gick vi vilse och hittade inte vägen txb  , sen ville hon leka lite i parken så vi lekte som små barn , skrattade massor .
Sen gick jag ut igen med henne och följde henne till bussplatsen , efter så ringde min syster och ville jag skulle följa henne och köpa godis , och till sist gick jag på en grillfest  och var där ca 10 min ?? var sjuk trött . Så nu är jag hemma helt DÖTT , har gått för mkt idag kan gissa att jag gick  ca 20 Km idag .

Orkar inte platta mitt hår men jag måste , vill bara sova sova och sova . Imorgon har jag skola så jag måste göra en bildmanus som jag måste lämna in . Men jag orkar inte tänka just nu plus jag har glömt helt hur jag skulle göra den , antar att jag är för trött för att tänka just nu .

Hörs imorn nu struntar jag i alla läxor och lägger mig . Min kropp behöver verkligen en säng .



Min älskling , massa kärlek till dig <3 <3 <3 Ja jag är kär i Chocolate :D


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0