I Eskiltunna

Hej !
nu sitter jag och tråkar hos min kära Antonella saknar henne mkt :( känns helt enkelt tomt utan henne , vi har spelat domino som jag är sämst på , förlorade som vanlig. Yadde hängde också med på domino dock har hon tur och har vunnit alla . Vi har kollat på Marc anthonys konsert , älskar han ! . Sen har jag sutit och smsat med en gulligt kille som ska kalla för R haha han smsade nyss att han sitter och Lyssnar på Marc anthonys låt jag sa var bra haha är inte han sötast <3

Känns skönt att kunna ha han och prata med just nu eftersom alla är helt inne på domino eller tv , Foki kom hem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IDag upptäkte jag att de har öppnat Wayne Coffe i Etuna kan ni fatta :O Tuna kmr bli den nya stochlm snart aså hahahah
Sa det till antonella och hon blev så stolt över sitt lilla hemstad

Har köpt en fin topp och en rosa liten plattång <3 den ska jag ha i väskan för den är så liten och söt att det inte är sant , visar bilder när jag kommer hem . Nu ska jag spela domino igen , hoppas jag vinner :)




PS . har förlorat igen nu ger jag upp ska jag ligga i sängen och smsa  söta R

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0