FÖrvånad !

Jag vaknade fett tidigt idag typ klockan 7:00 :S undrar varför jag är så pigg ...

Hur som helst så är jag JÄvla förvånad just nu haha går in i facebook så ser jag att min granne hade blogg , så klickar jag in och var tror ni jag SER JOO HON HADE PÅ SIG MINA LEGGINS eller likadana i alla fall ......... liksom hon tvättade jo samma dag som jag , hon hade sett mig stoppat dem där sen när jag kom txb var dom borta och så frågar jag henne isåfall hon hade tagit så säger hon neeej  ALRIGHT IN MY AS , och nu ser jag i hennes blogg att hon körde en dagens outfit och så hade hon MIna leggins på sig ...... Vi bor liksom i samma gård SKämms hon inte :O seriöös ...



OCh en sak lilla GUmman du passa inte i min leggins, för det första så behöver man ha stil för att kunna bära upp såna legginsen , En tips dra ner dem annars ser det fruktansvärt ful ut , och jag vet att alla mina bloggläsare tycker samma sak tror inte dom har samma dåligt stil som du :D och jag hoppas du ser dettaaa  !!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Haha precis! :D



Vadå tog hon dina leggings? :O Vad elakt!

2009-07-02 @ 09:49:17
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Severina

Jag har inte riktigt fått in det i mitt huvud att han är död..



Förresten, vad heter tjejens blogg? haha :D

2009-07-02 @ 11:51:48
URL: http://severinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0