När jag hör din röst

Hejsan idag har jag haft plåtning super trött är jag väl :(  det gick ganska bra didi är väk nöjd med bilderna hon tog . Jag fick fota henne eftersom Joana är sjuk :( Efter skolan var vi så trötta och hungriga att vi gick och åt i Mc donalds :D Efter det sprang jag in i första bokhanden jag såg och köpte När jag hör din röst som är andra boken på Twilight-serie och priset var super bra 99 kr fick jag betala för den :D  . Så min kväll är räddat hihi .

Backstage bild  ( dåligt kvalitet min smarta friend skickade igenom email )





mina älsklingar




Så nu jag lilla jag hoppa in i duchen och ta bort allt smink och sånt puss på er (L)

Kommentarer
Postat av: LOLA!

bästa blogg jag lovar :D <3

2009-02-02 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0