Förlåt ! :(

Jag vet att du kanske läser min blogg , och eftersom du inte vill prata med mig så kanke du läser den här . Du vet kanske inte hur mycket jag har gråtit och mått skit på grund av det som hände , du vet kanske inte hur ont det gör att inte räkna med dig mer i skolan eller i frittiden . Jag vet jag har kanske gjort mitt liv största mistag , och jag har fått betalat för den med en av dom sakerna jag älskar mer i livet ( Du ) . Jag fattar förfarande inte varför jag gjorde det jag gjorde , just nu känns som om allt kommer ner , jag är chockat , ledsen och arg  . Jag tog besluten att säga dt till dig för jag tyckte det var det bästa jag kunde göra i allt den här skit . Ångrar aldrig att jag berättade även om det innebär att vi inte blir vi igen , för att jag har varit alltid ärligt mot dig och den här var det svåraste jag kunde ha sagt till dig . Jag kommer aldrig förlåta mig själv det jag gjorde även om vi blir vänner igen kommer jag aldrig förlåta mig själv att jag har varit så fittigt , falsk och dum . Kommer inte heller förlåta mig att jag har gjort dig illa gumman .

Jag ber bara gud att en dag du förlåter mig , för jag saknar dig redan och dt gör så ont att inte kunna säga hej till dig igen , att inte kunna berätta dig något , att inte kunna ha myskvällar hemma , att ha dig  ...... =(

jag älskar dig , glöm aldrig aldrig det (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0