Min dag ......

Vaknade som vanligt vid 10 Sköön
Sen åkte jag till skolan och på väg träffade jag Viky sjuk kul att se henne , det var längre sen . Sen hade jag matte och som vanligtt  är Joana och jag smartaste i klassen 
-  när vi räknar så skriker  vi resultaten
.- Vi fick ta reda på att vi e inte så duktiga på matte som vi trodde
- Vi kunde inte en pys men vi gissade på allt
.- Joana var som alltid borta och fattade inte något 
-  Vi snackade om festen
.- massa fest snack om killen bakom plåster ( hahhaha ) 
. - Joana hade en läppglans som gjorde fett ont och mina läppar somnade till sist
. - Lärare så tyst till oss
. - Joana garvade för jag hade min jacka öppet
. - Vi orkade inte med matte

hahahah såå vare idag i matte vi orkade ej

Sen vare reng time Japp ni allt regnen kom på mej och till sist var mitt hår KAOS . Som tur ingen jag kännde var där
Sen när jag va på väg hem hör jag en kille bakom mej som började säga

Fin tjej , fin kropp , fin väska , fina skor , fin jeans , fin hår , + hon är helt blött det är skit  sexy  Abooo .......
jag vände mej för att kolla vem det va 
o så sog jag 2 killar som var runt 10 - 11 och så garvade jag
och killen sa : Seruu breee fin leende vad vill du ha mer hon e min drömtjej .
hahahahahahah

han gjorde min dag :)
Nu ska smarta jag plugga till Sam
har huvudvärk kanske blir jag förkyld efter allt regn ?
maybe

BYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0