Lista

1. Skulle du kunna tänka dig att deltaga i en dokusåpa?
Absolut!

2. Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar

3. Brukar du sjunga i duschen?
Ibland

4. Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Jag kan inte kolla på sport uff

5. Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
nep

6. Vad är viktigast för dig?
Min familj

7. Laddar du hem filmer och musik ifrån nätet?
Min syster gör jobbet för mej heehe

8. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Vad skulle inte jag göraa , först tar jag med alla mina kompisar till USA yeeah

9. Vad är det bästa med julafton?
julklapparna inte helt fel..

10. Tänker du mycket på ditt utseende?
Jap ibland

11. Vad får dig att slappna av?
ÅH att ligga i strandet o solar med en Bacardi Brezze

12.Favortfilm?
Många. Älskar att kolla på film.

13. Är du skyldig någon pengar?
Nep
14. Är du mörkrädd?

Nep

15. Vilken färg är snyggast?
Rosa, såklart!

16. Tycker du matte är svårt?
Nej. Eller en del matte..

17. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Tror inte det.

18. Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Åh jag skulle vilja vinna en natt med David beckham hahah


19. När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
11 eller 12...

20. På vem/vad avreagera du oftast din ilska?
En spark i väggen funkar alltid

21. Tycker du rökning/snusning borde förbjudas enligt lagen?
Vet inte

22. Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
The Hills, top models , o den där Tila tequilas show

23. Vilka länder har du varit i?
Cuba, Spanien , Sverige , Finland


24. Vilka husdjur har du haft innan?
En girs heheh
25. Solar du ofta?

Klart jag älskar att sola , solar hela tiden
26. Är du bra på att laga mat?
Ja det tycker jag

27. Var badar du helst?
Havet

28. Vad dricker du för alkohol?
Brukar inte dricka men jag skulle inte tacka nej till en Bacardi heheh


29. Vad andvänder du för droger?
Ja du min drog heter Coca cola .

30. Vilka djur är du mest rädd för?
spindlar o äkliga insekter uush

31. Vad tycker du om monarkin?
Vet inte

32. Vilka språk kan du?
Svenska , engelska , spanska

33. Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Jaa

34. vilken kändis är hetast?
ååh måste man välja? många

35. Gillar du att dansa?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

36. Vad har du för klädstil?
min stil

37. Är du flygrädd?
Som fan hahah tycker synd om personen brevid mej

38. Vad tycker du om rökförbud på krogen?
Jag tycker att det är bra.


39. Vad dricker du helst när du är törstig?
COCA COLA

40. Vilken är din favoritglass?
Magnum!

41. Tror du på liv efter döden?
Absolut! Himlen nästa...

42. Vilket kaffe sörplar du helst?
Cappuchino

43. Vilket mobilmärke föredrar du?
Gillar Iphone
44. Har du varit deprimerad?
Ehh jap

45. Tycker du om sushi?
NO

46. Tror du på livslång kärlek?
Nej det tror jag inte

47. Vad äter du helst när du ser på film?
Godis helst nappar

48. Lever dina föräldara tillsammans?
Ja

49. Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej.

50. Har du tandläkarskräck?
Nej

51. Är du morgon eller kvälls människa?
Kvällsmänniska!

52. Vilken hårfärg har du naturell?
ljusbrun

53. Biter du på naglerna?
När jag e nervös

54. Är du beroende av något?

Coca colaaa aaaa o Miami glow parfym uush det finns inget godareeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0