Ibland .....

Vill man bara flyga och glömma allt , men det är inte lätt . Varför finns det såna fittiga människor som vill bara leka med en . Hatar killar och det kan jag säga öppet ,  Alla säger " jag är inte som alla andra killar  jag är speciellt ( tro aldrig på det ) alla är likadant fast några visar det mindre. Alla säger att de ska alldrig tvinga dig och göra saker som du inte vill ( men vad gör killar,  göra dej kär för att få det dom vill )
Allt är patietisk , alla är falska. Jag litar inte längre på någon .
Just nu vill jag slå någon men såren kommer inte stänga sig om jag gör det . Men jag låter gud göra det rätta såna killar hittar aldrig kärleken och om de hittar blir dom sårad .

Tills det kan jag klara mig utan er boys


Kanske blir jag lebb hah neej
men gud vet vad han gör och den här lilla tjej kommer se han gråta,  krm se han sårad och krossat ;) det kan jag lova mej själv .


Just nu fixar Antonella sitt hår och jag ska hoppa in i duchen snart . Vi ska ta tåget snart
Vi hörs sen kära läsare




jag säger en sista sak

Lev livet och ha kul och om det går va otrogen det kommer du aldrig ångra heheheh


image338



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0