Gladiator skor

Vad gör mina kära läsare idag ?
Själv sitter jag forfarande hos pappas kompis och njuter av mina Gladiator skor som är den bästa skor jag kunde ha köpt i mitt liv . Så snygga , så perfecta o så mjuka , det finns inget bättre .
Hemma hos pappas kompis

Dagens outfit :
Linne - ginatricot
leggins- ginatricot
halsband- spanien
skor - vet inte riktigt  köpte för 2 år sen ( fast hittade de idag , hade alldrig använd )

image318

De e lite för stora för mej men det fanns ingen annan storlek  de är en 36 an men i så fall skulle jag behövas 35 svårt att hitta :(     , whatever dt märks inte så mycket  image321
image319image320

image324

VAd tycker ni om mina gamla/nya skor ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0