Senaste shopping

Förra igår var jag inne i ginatricot och vad tror ni ( jag hittade klänningen jag ville ha  ) + den hade rea Perfekt ! den  fick följa mej hem :) Fast det fanns inte i storlek 34 och fick köpa st. 36 , jag blev ledsen men mamma sa att vi kunde fixa så nu är den fixat . Vi klippte den på grund av det var så lång och såg ut som en balklännig . Så nu ser den sööööt ut ååh :)



Vad tycker ni???


Köpte även lite smink och produkter till håret .


Bronzing Powder - H&m
Luminelle "Deligloss" - Yves rocher   
plattång skydd  - Kicks
Got2b smoothing lotion - Cubus



 Galen söt ska även köpa hårspray som är riktigt bra + lukten är underbart

Och sist men inte minst ...
Plattång  från Remington

Den är riktigt bra och jag har märkt en stor skillnad , håret har blivit bättre

Ska äta middag nu skriver sen Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0