Hjälpp !!

Heej
jag är hos pappas kompis riktigt skönt vi åt Fufu hahaha jag dör av garv när jag hör namnet men det var assgott . Det var kallt utee och jag behöver vinterstövlar men tycker alla är så fula :(
Hjäälpp !!!!

Tänker köpa nånt billigt och fint jag brukar alldrig använda vinterstövlar och vill inte lägga mycket på det . I needd :( 

Har blivit lite tjockare så nu passar min klänning som jag köpte i Spaniien uuiii vad jag blev glad kommer använda det tills jag tröttnar hehe . Köpte en storlek större för att jag xs var för litet för mina bröster haha
visar sen det :)

Nu ska jag kolla på en film är trött :( Är det någon mer än jag som vill börja skolaan ????


besoos

Kommentarer
Postat av: Natta

nej jag vill verkligen inte börja skolan haha

2008-01-03 @ 20:43:10
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0