lalallaaalaaa

Favoritmodell? både kvinnlig och manlig
Adriiana lima

Favoritdoft?
Vanilj men om man menar parfym så ere JLo Miami glow <3

Favoritsmak ?
Vanilj

Favoritmat?

Pasta

Favoritsmink?
Maybellines Dream Matte foundation , läppglans från Dior , Agahta ruiz de la prada balsam , Ögon penna från Chanel .

Favoritgodis?

Nappar ååh ååh

Favoritplagg?
Mjukisar , jeans, tjock tröjor 
 
Favorit sexställning?

hahahahahahahahah Svarar inte på ;)

Favoritkroppsdel?
Bröster älskar den :) resten så är jag ganska njöd med

Favoritfärg som du tycker klär dig bäst?
Blå, lila och vit Fast ROSa är snyggast

Favoritsmycke?
Halsbanden jag fick i min 15 årsdag , örhängen jag köpte i Barcelona och mina kära pärlor

Favorit tid på dagen?
natten då kan jag sovaaaaaa

Favorit mönster?
Randigt

Favorit kroppsdel på kille?

Mageen grrrrrrr

Favoritresa?
Barcelonas >3 o Kuba 
 
Favoritställe att bli kysst på?
pannan eller magen haha

Favoritsak med digsjälv?
Att jag tänker innan jag ska göra nånt , Fast ibland tänker jag för mycket

Favorit kategori i bloggen?
Alltt

Favoritbild på dig själv?
hahahaha den häraa image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0