hahah

ALLMÄNT

1. Vad heter du? --- Grettel
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?--- Linda eller Lorena
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? ---- Mamma ville att jag skulle heta Gissele o pappa gilllade Rachel haha
4. Vilket stjärntecken är du? ---- Vågen
5. Vilken årgång är du? -- 90an
6. Vart bor du? ----- Spånga
7. Bott utomlands? ---- Ja!
8. Flyttat antal gånger? 4 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? I Usa (manhattan  )
10. Yrke? ----ingen just nu

UTSEENDE

1. Hur lång är du? ---- 1.57 jag vet jag e koort :)
. Hur mycket väger du? --- 45 kg
3. Hårfärg och frisyr?  ---- svart just nu lång eller kort
4. Ögonfärg? ----- Brunna
5. Mest nöjd med? --- brösten , magen o rumpan
6. Minst nöjd med? --- att jag e kort :)
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? --- jaa
9. Har du några piercingar/tatueringar? piercing

FAVORITER

1. Filmer? Titanic, pirates of the karibbean
2. Låtar? reggeaton
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? COCA COLA :) / pasta
5. Djur? kaniner och hundar
6. Färg? Rosa
7. Parfym? Jlo miami glow
8. Tv-program? sex and tje city
9. Sysselsättning? Göra saker tillsammans med kompisar

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? brunt vinterjackan
2. Vad använder du just nu för skor? stövlar
3. Favoritfärg på kläder? rosa, svart o vit
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? jeans
6. Favoritaffärer? Bershka i spanien
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? runt 500- 1000 kläder o smink ovs
8. Vad har du för byxstorlek?34
10. Vad har du för tröjstorlek? 34-36 hehe beror på mina bobbys

BLANDAT

1. vad heter din morfar? kmr inte ihåg Luiz kanske
2. Vad har du i din jackficka just nu? kort, mobil och dayans p-piller hehe samt en penna
3. Vad är du beroende av? Coca cola , body butter
4. Vilket land kommer du i från? Kuba
5. Vad tror du på? Mamma och systser
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är döpt som kristen
8. Vad köpte du senast? Body butter , jeans och halsband
9. Har du nåt husdjur? nej
10. Vad bor du i? lägenhet

PRYLAR

Plånbok: Dolce and gabbana
Tandborste: haha har 3  eller 4 anväder alla
Smycken: halsbandet från MQ
Solglasögon: Från H&m
Underkläder: Hotpants

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0