Lista

Tre namn du går under:
1) Greter
2) Grety
3) Greta

Tre saker som skrämmer dig:
1) insekter
2) att dö
3) spökar haha

Tre saker du har på dig (just nu):
1) leggins
2) klänning
3) Eh en ring

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) My all
2) 4 minuter
3) broken

Tre sanningar om dig:
1) Jag är alltid på bra humör även om jag är arg så skrattar jag .
2)  Jag älskar att spela baseboll , är skit duktigt på det
3) Jag har tävla mot en kompis om vem som drack mest tequila , o så vann jag hahha

Tre av dina intressen:
1) bloggen
2) min kille
3) dance

Tre saker du verkligen vill ha:
1) En biljett för att resa till Kuba
2) EnTattooooo åååh
3) Bli lyckligt med min kille

Tre människor du utmanar:
1) Didii
2) jojo
3) lollo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0