Här igeen !

Hello , först sorry för min kort blogg pause men var tvungen att göra massa saker i skolan o hema :)
hoppas ni mår bra =) själv har jag varit lite stressat men annars bra . Fick köpa några julklappar , både till mamma och mej :) kunde inte hålla migg så ere det .
Hittade min underbart väska som jag köpte i Barcelona , guud vad glad jag blev hade redan glömt att jag hade en röd väska, Den var inne i mammas big bag :) .. Fick en underbart armband av min kussin från Usa .Hon  är super gulligt . Antonella åkte igår till Chile så blir jag ensam i Sverige hatar julen HÄrrr :(

image81
TRöja- Ginatricot
KIttis trosa o strumpor - lindex
 armband ( inte bästa bild kvalitiet )
image82
mitt väska
image83



Dagens fråga : Är mitt väska snyggt ? tänker ha det till julafton .

Skaa äta nu
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0